poniedziałek, 9 kwietnia 2012

lakier Miss Sporty

Święta, święta  i po świętach.. Jaka szkoda no! :) Święta 2012 uważam za udane! :)
Lany poniedziałek tak jak wspominałam w poprzednim poście spędziłam z Bartłomiejem (czyt. moim chłopakiem),  nawet na spacer się wybraliśmy, bo pogoda nas troszkę rozpieściła :)

A teraz przedstawię Wam nowy nabytek, o którym mowa w temacie posta, czyli piękny odcień lakieru Miss Sporty numer 326 :)

Plusy:
+ dostępność
+ cena
+ komfort malowania
+ piękny kolor
+ połysk
+ kryje przy jednej warstwie
+ szybko wysycha
+ nie rozlewa się po skórkach
+ wygodny  pędzelek

Minusy:

- trwałość maksimum 2 dni, po jednym dniu mam już starte końcówki i jeden odprysk!





ps. jak zregenerować skórki? Ostatnimi czasy nie mogę dać sobie z nimi w ogóle rady....




uwielbiam ten utwór, nucę pod nosem cały dzień :D

miłego wieczoru! :*

20 komentarzy:

  1. próbowałaś olejku rycynowego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie próbowałam :) muszę kupić i zacząć wcierać :)

      Usuń
  2. Śliczny kolor, fajowe bransoletki:)
    Na skórki polecam miksturę; oliwa z oliwek, olejek rycynowy, wyciśnięta kapsułka wit. A+E, oliwka Hipp- wymieszać lub wstrząsną i wcierać przynajmniej raz dziennie. Efekt murowany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana skąd masz takie ładne bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłącze się, bardzo ładne bransoletki:) ta koniczynka urocza:)

      Usuń
    2. ja też jestem ciekawa skąd są :)

      Usuń
    3. hand made :) sama zrobiłam :) przygotuję o tym post :)

      Usuń
  4. Skórek można się pozbyć poprzez naniesienie niewielkiej ilości remoweru na wał paznokciowy. Rozpuści je bez wycinania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, teraz już będę wiedziała co i jak aby skórki były piękne i zadbane, dzięki wielkie! :)

      Usuń
  5. lubie ten kolor, taka zlamana czerwien/roz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio coraz częściej maluję paznokcie na takie kolory :)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery Miss Sporty. Ten ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię je średnio, bardziej wolę lakiery Safari :)

      Usuń
  7. Śliczny kolor, ja na skórki również polecam olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam niestety oleju w tym momencie w domu, ale wsmaruję oliwkę nawilżającą póki co, a przy najbliższej okazji kupię olej rycynowy i do dzieła :) reanimacja skórek :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...