czwartek, 12 kwietnia 2012

hand made part II

Jestem niewyspana i zmęczona a czeka mnie jeszcze przygotowanie się do jutrzejszego wypracowania z Polskiego. Dziś post z biżuterią robioną ręcznie z kamieni :)
Zapraszam do oglądania i komentowania. 
Zastanawiam się nad stworzeniem osobnej zakładki na blogu dotyczącej biżuterii, niektóre z Was pytały o możliwość kupna - owszem chętnie zajmę się sprzedażą biżuterii, więcej informacji  uzyskacie pod moim adresem mail : karola4@onet.pl
Miłego dnia! :)


11 komentarzy:

  1. ładna bransoletka, kolor na paznokciach również <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wychodzi :) jednak ja wolę cienkie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna! jeszcze do tych paznokci jak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna :) a paznokcie cudowne:*

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiesz, jak podoba mi się ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna a kolorek paznokci obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudenko! bardzo lubie turkusy i ala turkusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...