poniedziałek, 23 kwietnia 2012

confetii sensique

Witam serdecznie, dzisiejszy dzień całkiem zabiegany, szkoła, filia domu kultury, szybkie zaspokojenie głodu w mc'donaldzie a później zakupy, a po zakupach lody :)
Co dziś kupiłam? :) Buty na wiosnę/lato, pomadkę ochronną z firmy Bebe i szampon do włosów Mrs Potter's z aloesem :) Dziś już go użyję, bo czytałam o nim dużo dobrego i chcę zobaczyć czy polubią go moje włosy :)
A teraz przedstawię Wam lakier, który gości na moich paznokciach od wczoraj :)
Przed Państwem tamtaradamtatam ... Confetti numerek 210 z Sensique

Plusy:
+ szybko schnie
+ tani - 5,49 w promocji 3,49
+ dostępność
+ długo wytrzymuje na płytce
+ dobra aplikacja
+wygodny pędzelek 

Minusy:
- jeden jedyny i oczywisty to... zmywanie :)

Piękny lakier w przyzwoitej cenie, polecam! :)





Lubicie takie brokatowe lakiery? :)

9 komentarzy:

  1. efekt - owszem, lubie :) ale tak, jak powiedzialas, zmywanie to katorga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te brokatowe lakiery:) A granaty to wręcz ubóstwiam w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, jest super:)
    Zapraszam do swojego bloga, w którym jest post o sprzedaży soczewek kontaktowych:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery brokatowe ale nie lubię ich zmywać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...