wtorek, 10 kwietnia 2012

bransoletki hand made

Witajcie Kochane! :*
Pod wczorajszym postem, w którym przedstawiłam Wam lakier Miss Sporty zadałyście mi pytania skąd mam takie bransoletki, które można było dostrzec na zdjęciu :) Tak więc postanowiłam  uchylić Wam rąbka tajemnicy - bransoletki zrobiłam sama :) Zajmuję się tym i tworzę przeróżne ozdoby, bransoletki, kolczyki, zawieszki :) Ostatnio w modę weszły sznurkowe bransoletki, mam ich całą masę, różne kolory i fasony, różne zawieszki.. Przedstawię Wam na zdjęciu w całej okazałości te, które wczoraj załapały się do zdj. lakieru :)


Podobają Wam się? :)
Chcecie zobaczyć więcej moich prac? :)

13 komentarzy:

  1. o rety jak ekstra:) Jak ja bym chciała sama sobie robić takie bajery:)) Chętnie bym co nieco zamówiła u Ciebie:D Gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. już pisałam, że są świetne i pokazuj pokazuj inne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam robioną samodzielnie biżuterię!
    pokazuj więcej prac! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletki - są super :)
    uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam że bawisz się w robienie takich bransoletek. ja jak mam nawlec na gumkę kilkanaście koralików to po chwili tracę cierpliwość :P a twoje są bardzo ładne, ta pomarańczowa mi sie podoba - z koniczynką :P
    jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że je gdzieś kupiłaś, bo są świetne! Zacznij je sprzedawać, to na pewno kupię kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam pytanie do ciebie, widziałam na starszych postach zdjęcie ze studniówki. Masz śliczny kolor włosów ale nie wiem czy dobrze widziałam- że masz ciemny odrost. Moje pytanie takie, czym farbujesz włosy ? chodzi mi o to czy znasz farbę, które z ciemniejszych włosów zrobi jaśniejsze. Jeśli ciekawa jesteś moich to kilka postów "temu" pokazywałam włosy po farbowaniu. Właśnie z tamtego koloru chcę zejść na trochę jaśniejszy- tamto zdjęcie jest w słońcu więc wypada jasno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...