poniedziałek, 5 marca 2012

odżywkowy bubel, czyli o jednej z odżywek Eveline

Witam serdecznie!
Troszkę schorowana, próbuję zebrać się do kupy i nie dać chorobie, bo za okien widać zbliżającą się wiosnę, dużo rzeczy do zrobienia i brak ochoty na siedzenie w domu.
Dziś przedstawię Wam jedną z odżywek Eveline Maksymalny Wzrost Paznokci.
Kupiłam ją w październiku minionego roku i dobijam już dna, wiec mogę wydać werdykt. 

Obcięłam paznokcie na totalne zero i zaczęłam kuracje.
Po kilku tyg. regularnego stosowania nie zauważyłam ŻADNYCH efektów. 
Paznokcie rosły swoim normalnym tempem, odżywka nie spowodowała również żadnego wzmocnienia.
Zawiodłam się na niej ogromnie, a wiązałam z nią duże nadzieje. Jej siostra, bądź jak to woli brat, o którym pisałam kilka postów temu wywołał u mnie ekstremalny zachwyt, i jak dla mnie odzywka Eveline 8w1 jest odżywkowym guru nie do pobicia. Powracając do bohatera tego postu zdecydowanie nie kupię jej nigdy więcej, pieniążki wyrzucone w błoto. Koszt takiego bubelka to około 10zł.  Nie polecam!

Dziewczyny planuję zakup odżywki Wibo Diamentowa Siła - polecacie? Odżywka warta uwagi? Działa?

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i odwiedziny i serdecznie witam nowych obserwatorów! :)
Buziaki Kochani :*
















13 komentarzy:

  1. Fajny produkt, na wielu blogach o nim się pisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm czy taki fajny to bym nie powiedziała :) pomyliły Ci się odżywki 8w1 rzeczywiście fenomenalna i na blogach o niej aż huczy, ale o tej hmmmm rzadko się spotyka jej recenzje, a moja przemawia na NIE za tym produktem :)

      Usuń
  2. ja się ledwo co wyleczyłam, więc i Ty wracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. to mi się przyda, bo moje paznokcie strasznie wolno rosną.. =.=
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. to już wiem czego nie kupować!
    ja mam odżywkę z golden rose, koszt ok 8zł i jest spoko, tzn bez rewelacji, ale świetna pod lakier- prawie nie odpryskuje, paznokcie się mniej rozdwajają.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj a jej siostra diamentowa jest genialna, tak samo ponoć 8w1 (ktora będę testować po skończeniu diamentowej), a tu takie nie miłe zaskoczenie...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tą diamentową i ona nie wiem czemu moje paznokcie jak używałm 2 tygodnie na pól łamała teraz mi sie nie rozdwajają ale powoli rosną i tak juz nie pękaja

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ten produkt i jestem z niego bardzo zadowolona z tej diamentowej również

    OdpowiedzUsuń
  8. oo fajnie, że jest taka recenzja - jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnem:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna recenzja, szukam właśnie takich preparatów, ale najważniejsze żeby były skuteczne :)


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana!
    Mam tą odżywkę i też uważam, że jest do niczego. Posiadam również tą z wibo. Z nią jest tak samo. Teraz szykuje się do zakupu tej 8w1 bo sporo dobrego się o niej naczytałam. Także Wibo też nie polecam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzrost paznokcia raczej zalezy od sumplementów diety,które przyjmujemy coś w stylu na porost włosów. Ja z tej odzywki byłam zadowolona, gdyż paznokcie były twardsze i nie rozdwajały się, polecam brac witamine a i e ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...