piątek, 2 marca 2012

na paznokciach róż! :)

 Cześć! :)
Niestety nie udaje mi się pisać systematycznie po pierwsze z kompletnego braku czasu w dni powszechne, a drugim powodem jest brak baterii w aparacie, co za tym idzie nie mogę na bieżąco robić zdjęć. Zdjęcia, które pokaże Wam dzisiaj są z sierpnia, czyli okres wakacyjny, a co więcej obrazy, na których widzicie lakier w akcji zrobione zostały w Bieszczadach - malowniczej Solinie.

Bohaterem dzisiejszego wieczoru jest lakier firmy Eveline o numerku 621. Bardzo lubię ten odcień różu. I ostatnimi czasy powrócił do łask. Planuję pomalować nim paznokcie na rozpoczęcie weekendu :)
Do pokrycia potrzebujemy 2 warstw, wysycha bezproblemowo, i jak dla mnie ma dobrą trwałość około 4 dni na moich paznokciach, później zmywam, ponieważ szybko nudzą mi się kolorki na paznokciach. 
Kupiłam go w małej drogerii za niecałe 8zł. Lakiery te możecie również znaleźć w Biedronce w korzystniejszych cenach. Lakiery tak samo jak odżywki tej firmy godne są uwagi. Zdecydowanie Polecam!









22 komentarze:

  1. teraz w biedronce są w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w biedronce nie ma lakierów :(((

      Usuń
  2. Ładne kolorki, u mnie niestety po 1 dniu lakier schodził w całości =\

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten odcień różu! :) Teraz są w biedronce one, ale jakoś zaden z kolorów które u mnie zostały mnie nie zachwycił:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieszczady piękne miejsce:) a różyk taki wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieszczady <3
    podoba mi się odcień tego kolorku :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne lakiery .Fajnie masz nimi pomalowane paznokcie . zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne odcienie:) Lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fioletowy ślicznie wygląda, róż też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fiolecik mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem na Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...