poniedziałek, 19 marca 2012

małe zakupy


Cześć! Jak ten czas leci.. dopiero co był piątek już poniedziałek, nowy tydzień i nowe obowiązki, no ale cóż czasu zatrzymać się nie da. Pogoda za oknem jest piękna.. aż chce się żyć! :) Oddychać tym świeżym, wiosennym już powietrzem. A tematem dzisiejszego posta będą moje ostatnie rossmanowskie i avonowskie zakupy. A oto co udało mi się kupić : 
- odżywka Eveline 8w1 moja miłość, a raczej dozgonna miłość moich paznokci :) cena :10,49zł
- peeling morelowy Soraya nie miałam żadnego peelingu, a że tyle pochlebnych opinii padło na temat tego peelingu trafił w moje rączki. Cena: ok 13zł
- lakier Sensique Confetti jak dla mnie najładniejszy z całej serii, już przetestowany - cudeńko na paznokciach, o zmywaniu chyba wspominać nie muszę :) cena: w promocji niecałe 4zł
-krem do stóp z silikonem - wszystkie kremy do stóp osiągnęły u mnie dno, padło tym razem na avon. Miałam lawendowy krem z tej serii, ładnie nawilżał i był wydajny, teraz potestujemy ten. Cena: 9,90zł w promocji, regularna o ile się nie mylę 17zł
- maseczka błotna avon - podobno ładnie oczyszcza, pochłania sebum, użyłam ją już 2 razy i jestem zadowolona, chętnie kupię inne maseczki z tej serii jak tylko będą w promocji - 9,90 cena promocyjna rzecz jasna, regularna 27zł
- masełko z minerałami z morza martwego planet spa avon - kupiłam za śmieszną cenę 3,90 oczywiście jest to mini wersja - 50ml. Ładnie pachnie, tyle na tą chwilę mogę powiedzieć :)

Mam jeszcze kilka nowości w kosmetyczce, ale o tym w innym poście. Wczoraj stałam się posiadaczką duuuuuużej ilości nowych 'smakołyków' oraz nowe perfumy.. hmm i like it! :)

Poniedziałek zaliczam do dni udanych :) 

Pozdrawiam serdecznie! Buziaki Kochani! :*








13 komentarzy:

  1. tez mam tę maseczkę z avonu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka błotna z Avonu jest najlepsza, zużywam już 2 opakowanie, świetnie oczyszcza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mojej tłustej skóry jest rzeczywiście dobra :) używam ją co 2/3 dzień :) jednak 27zł bym za nią nie zapłaciła, ale cena w promocji jest bardzo dobra! :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. jestem ciekawa nowych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się niebawem post o perfumach :) tylko muszę zabrać się za robienie zdjęć :))

      Usuń
  4. tez wlasnie kupilam te odzywke do paznokci, nasluszawszy sie ochow i achow na jej t-t :) bede testowac niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już moje 2 opakowanie, z czystym sumieniem mogę polecić, dla mnie nie ma lepszej odżywki do paznokci :)

      Usuń
  5. odżywkę Eveline KOCHAM, mam długie paznokcie, złamały się tylko 2 paznokcie w ciągu mojej kuracji:D
    peeling mega wydajny, mam go chyba od czerwca i dalej go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nie wiem co jest ze mną nie tak, że mnie ta maseczk błotna z avonu nie zachwyca ani trochę:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria PLANET SPA Z AVONU jest świetna :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...