niedziela, 25 marca 2012

błyszczykowe wydanie Sleek

Za oknem istna wiosna, łapię energię na nadchodzący tydzień :)
Tematem dzisiejszego posta będzie błyszczyk Sleek, który jest w odcieniu pięknego, żywego różu.
Ten post postanowiłam podzielić na zalety i wady, a więc do dzieła! :)

Zalety: 
+ intensywny, żywy kolor
+ trwałość kilka godzin
+ nie podkreśla suchych skórek
+ nie zbiera się w załamaniach ust
+ nie wysusza ust
+ pielęgnuje  usta
+ nie klei się
+ nie czuć go na ustach
+ można stopniować intensywność koloru
+ mocne, solidne, estetyczne opakowanie
+ dobrze wydobywa go się z opakowania

Wady:
- przy jedzeniu i piciu kolor pozostaje na konturach ust jaśniejszy niż na środku, co wygląda mało estetycznie i wymaga poprawki
- dostępność
- cena ok 25-30zł ( na allegro z przesyłką 38,50zł)

Bardzo polubiłam się z tym błyszczykiem, mogę nawet powiedzieć, że jest moim ulubionym. Zdecydowanie polecam :) Warto mieć go w swojej kosmetyczce :)


15 komentarzy:

  1. Błyszczy wydaję się być idealny ! :** Ale jest dostępny też w innych odcieniach ? Bo intensywny różowy to nie kolor dla mnie .

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że dostępny :) Szeroka gama kolorów, każdy znajdzie cos dla siebie :)

      Usuń
  2. mam pytanko. Czy ten błyszczyk jest bezbarwny czy z kolorem? :)
    zapraszam na nowy post ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat przy skórze trądzikowej powinno się używać najdelikatniejszych kosmetyków, jakie mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuję błyszczyki w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie jakbyś nam go na sobie wygladała, bo tutaj wydaje sie zbyt różowy :P

    http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog!
    Nie wiedziałam jak sobie poradzić z moimi cienkimi, łamiącymi się, rozdwajającym,i się paznokciami, ale teraz już wiem! Dzięki Tobie poznałam dwie świetne odżywki( z tego co przeczytałam)! :)
    Dziękuję. :)
    Obserwuję, zapraszam do mnie liczę na wzajemność. :>
    http://i-think-about-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak prezentuje się na ustach ???

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! świetny kolor !
    muszę rozejrzeć się w sklepie za tym cudeńkiem.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...