wtorek, 20 marca 2012

błekit niebieskiego nieba! :) czyli niebieskości na paznokciach

 Cóż za błękit! :) Takie właśnie było dzisiejsze niebo :) Z dużą dawką słońca i dodatniej temperatury! :)
Czas ruszyć dupsko i wziąć się za bieganie, tyle razy zaczynałam, i nic z niego nie wychodziło, może tym razem będzie inaczej, kto wie, kto wie.. :) Najważniejsze to mieć w sobie trochę energii i pozytywnie ją wykorzystać :) Po dzisiejszym wf mam zakwasy.. No cóż przez zimę chyba mi się kości ' zastały ' jak to się mówi :) Nowe zdjęcia w plenerze też by się przydały, bo czemu niby nie? :) W weekend mój mężczyzna przyjeżdża więc na pewno będzie miło, poproszę jeszcze taką piękną pogodę jak dziś i nic więcej mi do szczęścia potrzeba nie będzie! :) A teraz spójrzcie na bohatera głównego tego oto wtorkowego posta, czyli błękitny lakier na paznokciach :) Hmm jest to jakiś zagraniczny okaz, niedostępny w Polsce, więc się nawet nie fatygowałam aby zrobić foto samej buteleczki lakieru, bo przecież w tym wszystkim właśnie o kolor chodzi, czyż nie? :)

A teraz czas na : angielski pod koniec dnia! Obowiązki szkolne wzywają.. 

Trzymajcie się Kochane! :) Dzięki za każdy komentarz i odwiedziny, jest mi bardzo miło! :)













11 komentarzy:

  1. fajny kolorek, taki na ozywienie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicnzy, mialam podobny, ale pozyczylam kolezance i mi go nie oddala; f

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kolorek. W sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. boski kolorek ;)

    www.ladyofsocks.blogspot.com

    + obserwuje i licze na rew ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny, zakochałam się :P Od teraz będę na niego polować :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...