piątek, 30 marca 2012

balsamowe wydanie Fa

I mamy upragniony piątek, upragniony weekend! nareszcie! :)
jestem bardzo zmęczona, padam na pyszczek i za momencik będę pewnie już smacznie spała w łóżeczku :)
ale póki co postanowiłam Wam przybliżyć dzisiejszego bohatera.. a o kim mowa? 
Balsam NutriSkin  Fa

Balsam ten dostałam w ramach wymianki z jedną z blogerek jakiś czas temu.
Testuję go już kilka tygodni i powoli dobiegam końca, więc przyszedł czas na ostateczną ocenę.

Plusy:
+ zapach ( posiadam wersję z zieloną herbatą )
+ wydajność
+ cena
+ dostępność
+ nawilżenie jest na dobrym poziomie, moja skóra była dobrze nawilżona, miękka i ogólnie polubiła się z tym balsamem
+ szybkie wchłanianie
+ nie pozostawia tłustej warstwy 
+ opakowanie - nie ma problemów z wydobyciem produktu, buleleczka nie ślizga się w dłoniach
+ nie klei się
+ konsystencja typowa dla balsamów - w sam raz

Minusy : 
- producent mówi o ujędrnieniu skóry, ja takowego nie zauważyłam


Informacje od producenta : 

' Odkryj wspaniałe uczucie cudownie miękkiej skóry jakie oferuje Ci ujędrniający balsam do ciała Fa NutriSkin Caffeine & Green Tea. Jego kremowa, lekka formuła z 7 pielęgnacyjnymi składnikami odżywczymi ujędrnia i nawilża skórę przez 48 godz '

Skład : 
Skład: Aqua, Hexyl Laurate, Glycerin, Sorbitol, Ethylhexyl Palmitate, Hydroxyethyl Urea, Cetearyl Alcohol, Caffeine, Panthenol, Urea, Trilinolein, Triolein, Tripalmitin, Trilinolenin, Tristearin, Triarachidin, Tocopheryl Acetate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glyceryl Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Carbomer, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Ammonium Lactate, Sorbitan Oleate, Caprylyl/ Capryl Glucoside, Parfum, Citronellol, Phenoxyethanol, Ethymparaben, Methylparaben.




7 komentarzy:

  1. uwielbiam Fa za doznania zapachowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie zostawia tłustej warstwy muszę oglądnąć je przy najbliższej okazji. Zapach zielonje herbaty też bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawy !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsamu nie miałam tego. Uwagę przykuwa kolor Twoich paznokci, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam go:D ale go chętnie wypróbuję:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również go nie używałam. może kiedyś :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...