niedziela, 19 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć


Do zabawy zaprosiła mnie Donia, autorka bloga http://tosienosi.blogspot.com/  - dziękuje bardzo! :*

ZASADY:

* napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAG'u
* zamieść banner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są całkowicie zbędne bo :
- mają tańsze odpowiedniki
- są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki 

... i krótko wyjaśnij swój wybór

* zaproś do zabawy 5 lub więcej innych bloggerek


Po pierwsze:
Nie toleruję kosmetyków jakiś nieznanych, tanich firm, które oferują nam bazarki i sklepy typu 'wszystko po ileś tam złotych '. Nigdy nie nałożyłabym podkładu firmy typu Vollare. Dla mnie to okropieństwo w istnej postaci.

Po drugie:
Bazarowe podróbki perfum. Uważam, że rynek oferuje nam wiele perfum za mniejsze i większe pieniążki, ale tanie podróbki za 5 czy 10zł to nie jest coś co chciałabym mieć w swoim zbiorze perfum.

Po trzecie:
Beauty Blender jak zobaczyłam jak to magiczne jajeczko wygląda po kilku tygodniach to ja dziękuję. Dla mnie to strata pieniędzy. 

Po czwarte:
Samoopalacze. Dla mnie efekt sztucznej opalenizny nie jest estetyczny, po prostu nie lubię i nigdy używać nie będę. Wolę naturalne piękno opalonej skóry. 

Po piąte:
Prostownica. Moje włosy są w miarę proste, chociaż oczywiście zdarza się, że czasem gdzieś tam się jakiś kosmyk wywinie. Jednak uważam, że używanie jej jest zbędę, niszczy włosy, a potem nie jedna  z Was płacze, że są zniszczone. Dlatego prostownicy nie mam i mieć nie zamierzam :)

Do zabawy taguję wszystkie czytelniczki, które mają ochotę napisać taki post na swoim blogu :)

To tyle :) Jeszcze raz dziękuję bardzo za uwzględnienie mojego bloga  w tej zabawie jest mi bardzo bardzo miło :) W następnym poście przedstawię Wam jak dbam o paznokcie - na życzenie jednej z czytelniczek. Cieszę się, że czytacie moje posty  oraz,  że z każdym dniem Was przybywa. To daje mi ogromną motywację i sprawia, że wchodząc tu pojawia się na mej buźce uśmiech. Jesteście Kochani! :*


Miłego wieczoru! :)))

21 komentarzy:

  1. pierwsze dwa popieram w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w pełni :)a kosmetyki z tanich bazarków i Wszystko po... Można czasem dorwać kosmetyki w takich cenach jakie tam są w drogerii... Tylko trzeba wypaczeć promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bez prostownicy nie mogłabym żyć, mam strasznie lokowane włosy.. a co do reszty zgadzam się we wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć . Fajny blog ^^
    zapraszam do mnie .
    Ja już obserwuje a ty ? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram punkt pierwszy i punkt drugi w stu procentach

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą w paru punktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie zgadzam się ze wszystkim.. mimo, że prostownice posiadam i to całkiem dobrą, ale meeeeega rzadko prostuje włosy.. właśnie przez to, że płakałam, iż są zniszczone :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem za punktem nr. 1 ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Samoopalaczy nienawidzę.!
    Ale ja z prostownicy nie zrezygnuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestalam uzywac tego typu kosmetykow - powodem jest nabyta alergia ... uzywam tylko i wylacznie naturalnych kosmetykow :mydlo d'alep,olejki,glinki,khol,perfumy sans alcool,pierre d'alun etc ...

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja bym tak chciała z tą prostownicą! niestety bez niej wyglądam źle, nawet bardzo źle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beauty Blender robi furorę w tym TAGu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie lubię efektu po samoopalaczach i nigdy ich nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No z paroma mogę się zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 2 zgadzam sie z toba :P
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny TAG, świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli chodzi o kosmetyki ze sklepów "Za 5 zł" to toleruje tylko lakiery do paznokci ;p pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna inicjatywa. Zgadzam się ze wszystkimi punktami :D
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w GIVEAWAY'u Dash44 na moim blogu, do wygrania 80zł na zakup świetnych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja akurat bez prostownicy życ nie mogę, ale to dlatego, ze ja mam istny busz rano na glowie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...