sobota, 18 lutego 2012

post trzeci, czyli dowiedzcie się o mnie nieco więcej! :)

Witam serdecznie w to sobotnie południe,w tym poście pragnę Wam przedstawić bliżej moją osobę :)

Czym się zajmuję?
Jestem uczennicą liceum o profilu humanistycznym - klasa 2.
A więc w tym roku czeka mnie przełomowy moment, bo lat osiemnaście :)

Skąd jestem?
Mieszkam w miejscowości oddalonej 30 kilometrów od Kielc, województwo świętokrzyskie.

Czym się interesuję?
Interesuję się kosmetykami oraz modą. Uwielbiam testować nowe kosmetyki, zachwycać się ich działaniem, zapachem, konsystencją. Kocham lakiery do paznokci i mam ich niemałą kolekcję! :) W wolnych chwilach od czasu do czasu lubię obejrzeć jakiś dobry film ( czyt. komedię romantyczną :)) ) Jestem też fajną serialu Pamiętniki Wampirów. Polskie produkcje też nie są mi obce i orientuję się co się dzieje w niektórych polskich serialach, ostatnio do gustu przypadła mi tvn -owska produkcja 'Julka' :) Nie mogę nie wspomnieć tu także o tańcu. prawie przed z 2 lata tańczyłam taniec nowoczesny, lubię tańczyć, świetny sposób na rozładowanie energii! Czytanie książek i kolorowych czasopism to także mój mały konik. Kocham książkę Janusza Wiśniewskiego pt. ' S@motność w sieci ' jest fenomenalna! I mogę czytać ją non stop :)

Informacje pozostałe:
Chyba nie napisałam najważniejszego, a mianowicie jak się nazywam,a więc Drogie Panie i Panowie jestem Karolina :) Z poprzedniego posta mogliście Kochani wywnioskować, że jestem w związku, a i owszem jestem :) W szczęśliwym związku już od prawie 2 lat :) Szczęściara ze mnie, a co! 

A teraz mam dla Was dwa zdjęcia! :)
Czegoś nie napisałam, a chcielibyście o tym wiedzieć? Piszcie śmiało w komentarzach!

Jest mi bardzo miło, że tu zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad! :)
Dziękuję bardzo, jesteście kochani! :*


 

23 komentarze:

  1. ooo z tego wynika, że mieszkamy blisko siebie ;***
    to pierwsze zdjęcie jest przesłodkie ♥

    .................................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że się przedstawiłaś. Bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę szczęścia w zwiazku :)
    jak zawsze super ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna i ciekawa prezentacja.
    Zycze duzo zdrowia i milosci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo miło mi Cię bliżej poznać Karolino ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. human xd mhm ciekawe ^^

    lussss-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to pierwsze zdjęcie :)
    Pozdrawiam.. www.irrepressibles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też uczę się w liceum, w 2 kl o profilu humanistycznym :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. miło mi cię poznac.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W niektórych sprawach jesteśmy podobne do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też grzywkę robiłam maszynką ;] i nawet niezłe te grzywki wychodziły :D
    tylko właśnie mam dylemat : zrobić czy nie zrobić :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wiedzieć o Tobie tyle ;) Wydajesz się być sympatyczną i pozytywną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, ten chłopak (jak rozumiem Twój;)) podobny jest strasznie do mojego kolegi:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się czyta twojego bloga :)) Szczęscia z chłopakiem życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam na imię Karolina. Tak na marginesie bardzo mi się podobają Twoje włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  18. mm white uwielbiam <3 i jeszcze strasznie lubię secret fantasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. samotność w sieci przeczytałam dokładnie na pierwszym roku studiów. Super książka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolina piękna dziewczyna :)
    i fajny masz kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...