środa, 22 lutego 2012

paznokciowy post, czyli jak z łamliwych, rozdwajających się paznokci mam długie i mocne!

Pytałyście o pielęgnację moich paznokci, więc dziś postanowiłam dodać post o przemianie moich łamliwych, rozdwajających się paznokci w mocne, zdrowe i długie! :)


Wszystko za sprawą odżywki Eveline 8w1 Total Action. Używałam jej regularnie przez dwa miesiące według zaleceń producenta. I po tym okresie moje paznokcie stały się nie do poznania! Widać różnicę na zdjęciu. Moje paznokcie stały się mocne, nie rozdwajają się, nie łamią. Jestem pod ogromnym wrażeniem, i każdej z Was borykającej się z kruchymi, łamliwymi i wiecznie rozdwojonymi paznokciami gorąco i ze szczerym sumieniem polecam tą odżywkę! Działa cuda :) Jej cena to około 10 zł, a więc jak na takie efekty całkiem malutko :)




Odżywka już dawno mi się skończyła, a ja aby podtrzymać to co osiągnęłam używam innej odżywki pod lakier, wcieram witaminę A+D, pielęgnuje skórki żelem do tego przeznaczonym.




34 komentarze:

  1. paznokcie masz zadbane na 6:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki z Eveline'a są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja używam tej odżywki a o takiej długości i tak mogę pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj czytałam o tej odżywce u jednej z dziewczyn, dzisiaj pobiegłam do drogerii i nie widziałam tej odżywki.. Ty również ja zachwalasz.. i masz śliczne paznokcie! Jutro przebiegnę chyba całe miasto !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No super,gdzie zakupiłaś tą odżywkę. Długość paznokci, przynajmniej jak żelowe. Wspaniała sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko skończy sie moja diamentowa(wspaniała!) kupię chyba tą i jeśli będzie tak samo dobra to tak na zmianę je dwie będe kupowac żeby się pazurki nie przyzywczajały za bardzo do jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow znaczna różnica:) gratuluję pięknych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak działa cuda, to kiedyś przy okazji na pewno wyprobuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje paznokcie :) skoro ta odżywka działa takie cuda, to muszę ją mieć! Zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam z lovely i tez bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne masz te paznokcie ^.^
    a i mam pytanko, czy ta odżywka powoduje, że paznokcie stają się trochę twardsze, ponieważ mam problem z tym ,iż moje paznokcie są strasznie miękkie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Efekt jest piorunujący!! Ja uzyskałam podobny dzięki Nail Tek Foundation II. Odżywka daje efekt juz po tygodniu stosowania :) Recenzje tej odżywki mam zamiar niedługo dodać na mojego bloga a tymczasem zapraszam na pierwsze notki :)

    http://fogosa-cereza.blogspot.com/

    btw. masz piękne te paznokcie. zakochałam sie w nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt ! masz piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej odżywce, ale stosowałam "bombę witaminową" i efekty były bardzo fajne.. :)
    Masz bardzo ładne paznokcie!

    Zapraszam http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w Twoich paznokciach! ja z natury mam takie malutkie, choć nigdy nie obgryzałam ich. używałam przez miesiąc odżywkę z Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament, ale tylko minimalnie wzmocniła paznokcie - mniej się zadzierają, ale dalej wyginają się we wszystkie strony. Obecnie używam bazy NailTeka. może wpadniesz na moje pierwsze rozdanie? http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. No to zachęciłaś mnie do walki. Mam tę odżywkę i spróbuję wziąć się na ostro. Tylko zwracam uwagę, że ten preparat zawiera formaldehyd i raczej powinno się go stosować interwałowo. Tutaj też o ile pamiętam polecają dwutygodniową kurację i przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny efekt! ja mam tą odżywkę diamentową i też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O to cos dla mnie, musze wyprobowac:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście u Ciebie efekt jest niesamowity!
    Moja siostra u używała jej lecz niestety efekty nie były za dobre ;/ paznokcie nadal się rozdwajają ;/
    Zapraszam równiez do siebie gdzie przedstawiam recenzję o tym, co sprawia że mam piękne i lśniące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Eveline moje ulubione odżywki! :) Są rewelacyjne! A efekty widać gołym okiem !
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam jej brata lub siostry od niedawna,ale już mi sie podoba i jesli moje paznokcie będą takie jak Twoje to będę firmę Eveline wielbić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko ! jestem pod wrażeniem, nie mogę się doczekać efektów. Motywujesz do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niewiarygodne efekty, muszę ją wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt boski :D muszę kupić tą odżywkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super masz paznokcie:) Teraz ta odżywka będzie w zestawie w Biedronce (z tuszem do rzęs i pudrem w kamieniu). Za trzy rzeczy prawie 20zł. więc warto będzie:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie te odżywki z Eveline, szczególnie diamentowa są 100 razy lepsze od Nail Teka i Sally Hansen, nigdy nie miałam tak mocnych paznokci !!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog! bardzo mi się podoba, zaraz dodam do obserwowanych:)
    jestem Ci wdzięczna za ten post, bo mimo, że nie mam większych problemów z paznokciami, to szukałam czegoś co sprawi, że będę mogła je zapuścić raz na jakiś czas na długaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow u Ciebie efekt super, a u mnie mierny, po 2 miesiącach paznokcie ciut lepsze ale nadal krótkie i łamliwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Woooow, super pazurki :) Mam pytanie, ta odżywka utrzymuje się na paznokciach tak jakby lakier bezbarwny, czy po jakimś czasie (5-10min) "wsiąka do paznokcia" i jej nie widać? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...