niedziela, 19 lutego 2012

moje małe hobby czyli malowanie paznokci! :)

 Tak jak wspominałam w innym poście kocham malować paznokcie, dlatego też dziś przedstawię Wam zdjęcia moich paznokci, kocham wszystkie możliwe kolorki na paznokciach - żadnych ograniczeń! :)
Jeśli miałabym wybrać ulubiona markę jeśli chodzi o lakiery do paznokci to wybrałabym Safari. Po pierwsze szybkie wysychanie, bogata gama kolorów, cena. Trwałość to 2-3 dni, ale ja i tak często zmieniam kolory więc mi to zupełnie nie przeszkadza :) Lubię też lakiery Golden Rose, ale nie mam do nich takiego dostępu jak do Safari :) Miłej niedzieli Kochani! :*



36 komentarzy:

  1. Ale masz dłuuuuugie paznokcie:D
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz paznokcie!! Tez uwielbiam Golden Rose, ale na pierwszym miejscu z tańszych lakierów są u mnie emalie do paznokci Coral Prosilk;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz paznokcie ! ;)) ja uwielbiam lakiery z Wibo ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie mają bardzo fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale długie paznokcie :P fajne kolorki lakierów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni kolorek jest rozkoszny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne paznokcie a te kolory i nawet safari się trafiło. Golden Rose mi się marzy u mnie w mieście nie można go kupić.Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie! Ja tylko mogę pomarzyć takich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze trzy lakiery piękne, szczególnie nr 1 - całkowicie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi kolor świetny! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie :)
    Otagowałam Cię, http://tosienosi.blogspot.com/2012/02/29-tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 i 3 lakier są świetne <3 sama mam bardzo podobne ♥

    ............................................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie najładniejsze ;)
    + Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  14. ten drugi lakier ma niesamowity kolor! a Ty masz śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. to naturalne czy tipsy? :o genialne! :) obserwuję również!

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo jejku to sa Twoje naturalne pazurki? jeśli tak to zazdroszcze. Moze mogłabyś doradzić jakąś dobrą odżywke,może taką której sama używasz? Wgl jakich używasz kosmetyków do pielegnacji paznokci,czy może takie już masz i nie musisz nic używać,ja niestety mam słabe paznokcie ,jak już zapuszcze too musi mi sie jakiś złamać i wszystkie musze obciąć,no bo jak tak chodzić z jednym krótszym;D
    Czekam na odpowiedź:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, zrobię post o pielęgnacji paznokci :)

      Usuń
  17. paznokcie masz śliczne, bardzo ładny kształt i w ogóle!!! mi najbardziej przypodobał się ten szary i niebieski odcień;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOICH PAZNOKCIACH, tez chce miec takie dlugie i taki ksztalt ;c ostatni lakier naj <3
    +obserwuje i mam nadzieje ze Ty tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. boski kształt paznokci, czekam na notkę o ich pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaki ładny ten z drugiego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie, zakochałam się w tym kolorku na drugim zdjęciu, piękny róż!!!
    Jaki to numerek? Czy on jest taki pół matowy czy to tylko zdjęcie?
    I gdzie kupujesz te lakiery, bo ja się spotkałam z nimi tylko na bazarku :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo ładne paznokcie. Beżowy kolor jest naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten drugi najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeci i czwarty kolorek bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolorki! Pierwsze trzy najbardziej mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne paznokcie . Zapraszam do mnie. Jeśli ci sie spodoba mój profil do dodaj siebie do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  27. ten drugi kolorek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne pazurki!!!! ja mam fioła na punkcie piasków od Golden Rose :) Zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...