piątek, 17 lutego 2012

2 post, czyli o walentynkowym prezencie od lubego :)

Walentynki odeszły już dla niektórych w niepamięć, a u mnie w pokoju nadal stoją w wazonie piękne róże od mojego chłopaka :) Wspaniały, czerwony bukiet róż! Która z nas tego nie lubi.. :)
Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie miłe słowa pod ostatnią notką, jest mi bardzo miło, że mam takie wsparcie. Jesteście Kochane! :*
Wcześniej prowadziłam bloga kosmetycznego, a więc mam nadzieję, że i tu będę mogła podzielić się swoją pasją :)
A teraz chciałabym abyście w komentarzach zaproponowały o czym najbardziej chcecie poczytać na moim blogu, czy mają to być może recenzje kosmetyków, czy też może chcecie się o mnie na początek dowiedzieć troszkę więcej? :)

Czekam na Wasze propozycje i podpowiedzi! 
A tymczasem zobaczcie to cudeńko z 14 lutego, czyli walentynkowe kwiaty :)
Miłego popołudnia Kochani, buziaki! :*



47 komentarzy:

  1. Śliczne róże :) dziękuje za odwiedzinki i też dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny bukiecik... :):)
    A co do tematyki Twoich postów - może być ona różna. Ważne żebyś pisała w sposób ciekawy i tyle ;)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dostałaś piękny bukiet! również zostałam obserwatorem i będę tu wpadać częściej ;) mam nadzieję, że Ty również czasem do mnie wpadniesz ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bukiet :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak długo stoją, to znaczy, że dane od serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ciekawa teoria, ale co prawda to prawda od serca, a jak! :)) bazo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  6. Przepiękne róże!:)

    Ja chętnie poczytałabym o kosmetykach, również dodaję Twój blog do obserwowanych!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh,aż u mnie zapachniało ^^
    Najlepiej aby posty były pisane spontanicznie i na różne tematy - te kontrowersyjne też. Opisuj swoje codzienne życie przeplatając ciekawostkami o kosmetykach :)
    Obserwuję i obiecuję,że będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kwiaty:) pisz o czym masz ochotę, im więcej tematów tym lepiej moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylu obserwatorów w ciągu dwóch dni, idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie dowiedziałabym się o Tobie czegoś więcej :) a kwiaty to bardzo dobry prezent dla kobiety :) również dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOOOOO róże
    kocham je
    pozdrawiam + obserwuję
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam róże ^.^
    Post genialny ;)
    zapraszam do mnie i moze dodajemy do obserwowanych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj przesliczne roze dostalas ;d ja tez posiadam rozyczke w wazonie :) i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiaty, uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi bardzo, że odwiedziłaś mojego bloga
    Gdybyś miała jakiekolwiek pytania odnośnie Oriflame - pisz na mojego maila: sonja-r@wp.pl
    Polecam Ci wpisanie się do Ori, możesz testować ich kosmetyki bez 30 % marży a dodatkowo na tym zarabiać. W razie pytań - pisz śmiało :-)

    Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dostawać kwiaty, najchętniej takie bez przybrania, naturalne... i takie, które pachną:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym wolała na początek coś o tobie:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    Dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Róże <33333

    Obserwuję! :) i zapraszam na moje rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bukiecik. Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne róże. Krwista czerwień- kolor miłości;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieźle Ci idzie blogowanie :):)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiaty
    Dziękuje i też cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam róże dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny bukiet :) mój Luby bw tym roku dał mi jedną niebieską różę (wiem, że farbowana, ale to są moje ulubione :)
    Zapraszam do siebie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne kwiaty, życzę szczęścia w miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mm sama chciałabym dostać takie piękne kwiaty :)
    dzięki za obserwacje i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej to ja, dziewczyna z bloga Pamietnik-Gabi.blogspot.com

    śliczne róże ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. uuuu.. zazdroszczę takich pięknych róż... moja mama pewnie też :D ! Zapraszam do mnie! Pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki . ;* +obserwuje Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne kwiatki ;D
    ja też musze wrzucić fotke prezentu który dostałam na walentynki ;)

    pozdrawiam + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne różyczki ;) Ach;)

    A miałabym jedną propozycję dotyczącą komfortu komentowania - można by wyłączyć weryfikację obrazkową? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kwiatuszki :)
    A co do pisania, pisz o wszystkim, o kosmetykach na pewno przeczyta chętnie każda z nas ;)
    +Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też lubię dostawać kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...